четвер, 21 квітня 2016 р.

Науково - методична робота в школі проводиться на основі Концепції розвитку методичної служби та наказу про структуру методичної роботи з педагогічними кадрами. Принципи методичної роботи:
- зв'язок з життям, актуальність;
-систематичність, безперервність, послідовність;
-єдність теорії і практики;
-науковість;
-творчий характер.
Місяць квітень - це період діагностичної функції науково - методичної роботи (далі НМР).
Вона базується на
-аналізі діагностичних анкет учителів;
-аналізі стану викладання предметів;
-системі роботи вчителів та наслідках атестації;
-наслідках тематичного контролю;
-контрольних зрізах знань учнів;
-результатах роботи учнів.
Прогностична функція НМР - це формування умінь передбачати результати.
Моделююча функція - це:
-вивчення досвіду роботи інших колективів;
-педагогічні зустрічі;
-участь у роботі семінарів.
Компенсаторна функція НМР - це забезпечення педагогів інформацією та збагачення новими знаннями й уміннями соціально - психологічного, естетичного, філософського, культурологічного характеру, які, на жаль, не були своєчасно отримані вчителями в процесі базової професійної освіти (робота в МО, динамічних та фокусних групах).
Пропагандистська функція НМР полягає в інформаційному забезпеченні діяльності педагогічних працівників. Це насамперед нормативні документи, наукова література, доступ до мережі Інтернет, участь у семінарах.

Немає коментарів:

Дописати коментар